No niin, nyt on oma kone korjattuna! Ihanaa!

Viikko kolme on lähtenyt käyntiin nihkeesti. Johtunee siitä, että olen pitänyt pitkiä vapaita ja itsekontrolli ei näytä vielä toimivan kunnolla. Olen antanut itselleni vapautuksia. 

Pirtelöannoksia on jäänyt välistä parina päivänä ja pillereitäkin unohtunut. Syönyt olen sitten normaalia ruokaa. No, tänään alan taas korjaamaan tilannetta, tuskin pahaa katastrofia olen saanut vielä aikaiseksi ;)

Eilen kävin ABC:llä syömässä ja otin mukamas kevyen ja pienen aterian. Broilerceacer-salaatti. Joo. Kamalan iso annos ja ei se nyt ihan kevyemmästä päästä tainnut olla. Se mikä hätkähdytti oli se, että en jaksanut siitä kuin PUOLET syödä ja sit tuli ähky!! Uskomatonta. KIITOS PIRTELÖT!!!!! :D :D

Alkoholia olen ottanut parina iltana, eilen 2 sidukkaa ja pari iltaa sitten 2 olutta. Ja karkkia on tullut syötyä jonkun verran, mutta nyt taas palaan ruotuun. Alkaakin seitsemän päivän työputki, joten joutaakin hieman paremmin taas kontrolloimaan olemistaan.

Ratsastamassa kävin perjantaina ja sunnuntaina. Kolme kertaa viime viikolla tuli käytyä. Tällä viikolla taidan päästä kerran tai kaksi, jos saan järkättyä pienimmän lapsen hoidon siksi ajaksi. Pitänee vielä etsiä lapsenvahtia.